..::اعتصاب زنها {طنز}::..
اُرُد بُزرگ★آراد سلطان★
لطفا نظر بذارید تا به وبتون بیامُ نظر بذارم!!
درباره وبلاگ


لطفا زير پيامهاتون حتما حتما آدرس وب يا ايميلتون رو بذارين! مرســـــــــــــي.

پيوندها
**نرجس خاتون**
ღ♥ღاندوه تنهاییღ♥ღ
هیییییییییییییییییییییییییییییییییییس !
►◄تــَه تـَغاری ِ بــابـا►◄
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشق دل خسته در عنوان لينك خود نوشته و آدرس http://djarad.loxblog.com را لینک نمایید. سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته و در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









نويسندگان
آراد

آخرین مطالب


 

سه تا زن انگلیسی ، فرانسوی و ایــــــــــــــرانی با هم قــــــــــــرار میزارن که اعتصـــــــــــاب کنن و دیگه کارای خونه رو نکنن تا شوهراشـــــــــون ادبــــــــــــ بشن و بعد از یک هفتـــــــــه نتیـــــــــــــجه کارو بهم بگن !

 

 


بعد از انجام این کار دور هم جمع شدن ، زن فرانسوی گفت : به شوهرم گفتم که من دیگه خسته شدم بنابراین نه نظافت منزل، نه آشپزی ، نه اتو و نه . . . خلاصه از اینجور کارا دیگه بریدم .
خودت یه فکری بکن من که دیگه نیستم یعنی بریدم !
روز بعد خبری نشد ، روز بعدش هم همینطور .
روز سوم اوضاع عوض شد، شوهرم صبحانه را درست کرده بود و آورد تو رختخواب من هم هنوز خواب بودم ، وقتی بیدار شدم رفته بود.

زن انگلیسی گفت : من هم مثل فرانسوی همونا را گفتم و رفتم کنار .
روز اول و دوم خبری نشد ولی روز سوم دیدم شوهرم لیست خرید و کاملا تهیه کرده بود ، خونه رو تمیز کرد و گفت کاری نداری عزیزم منو بوسید و رفت .



زن ایـــــــــــرانی گفت : من هم عین شما همونا رو به شوهرم گفتم !
اما روز اول چیزی ندیدم !
روز دوم هم چیزی ندیدم !
روز سوم هم چیزی ندیدم !

خلاصه شش روزی هیچ جارو ندیدم اما
شــــــــکر خــــــــــدا روز هفتـــــم یه کمی تونستم با چشم چـــــــپــــــــــم ببینم!! خخخخخ



نظرات شما عزیزان:

غزالـــــــــــــــــــــــ ناز
ساعت8:55---4 بهمن 1391
از بس وحشین ....
والا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: